experiment

Mesfamilj söker bost

blåmes7

ad. Alla svar beaktas.

Klicka på bilden så får du tips om hur man bygger holkar.

<span style=”color: #daa520″><a href=”http://www.naturskyddsforeningen.se” target=”_blank”><span style=”color: #daa520″><strong>Naturskyddsföreningen</strong></span></a> </span> <br> <br>

<span style=”color: #ff0000″><a href=”http://www.gkh.se/” target=”_blank”><span style=”color: #2e8b57″><strong> Gröna Kunskapshuset</strong></span></a></span><span style=”color: #ff0000″> </span> <br><br>

<span style=”color: #ff0000″><a href=”http://www.smultronstallen.nu” target=”_blank”><span style=”color: #ff0000″><strong>Smultronställen i naturen i Uppsala län</strong></span></a><span style=”color: #ff0000″> </span></span> <br><br>

<span style=”color: #ff0000″><span style=”color: #ff0000″> <a href=”http://www.biotopia.nu/” target=”_blank”><span style=”color: #ffa07a”><strong>Biotopia</strong></span></a></span></span> <br><br>